Polska Ekipa Sapien Medicine (Polish Sapien Medicine Squad)

The recent release of The Magnetic Man drew out Poles on the forums so I decided to start a topic where we can discuss things in Polish. :slight_smile:

Witam wszystkich krajan i krajanki! Możemy tu sobie po naszemu pogadać. :wink:

Ja jestem z Warszawy i słucham pól morficznych już ho-ho, ładne osiem lat będzie. To długa podróż, ale warta świeczki!

3 Likes

, myślałem, że jesteś bardziej nowy w polach morficznych. że magnetyczne pole męskie jest niesamowite, również zmieszane z dotykiem nowego pola bogów na jego YouTube, combo powinno działać dobrze

1 Like

Łał To ja może kilka miesięcy Na początku byłam bardzo wystraszona Nie znam się dobrze na tym Kupiłam nft za 1200 zł i usnęłam porfel bez zapisania haseł :see_no_evil:Na szczęście Kapitan powiedzial, że on nadal działa Fajnie ,że jesteś, bo można czegoś sie dowiedzieć dzięki Twojemu doświadczeniu

1 Like

Czy kobieta może sluchac magicznego pola męskiego? Skoro mamy też energię męską Słowa Kocham Cię są piękne

Możesz, tylko będzie Ci dawało bardziej męską energię przyciągania. Szkoda, że w kobiecej wersji nie ma nic po polsku. ;)

2 Likes

Powiedziałbym, że dla kobiety trzymanie się magnetycznej kobiety, ponieważ wpływa to również na sposób myślenia, a także aurę, która wykracza poza męskie i żeńskie energie, ponieważ jest to bardziej temat oparty na duchowości, a te pola są dla przyciągania

1 Like

No właśnie Może @El_Capitan_Nemo kiedyś coś nagra Kocham Cię i jesteś najpiękniejsza :sweat_smile::see_no_evil:

3 Likes

Ok super ;) i will listen to the female version :grinning:

1 Like

O tak jestem za :sunglasses:

1 Like

Lol, you too? I thought you were from Britain. Didn’t know there were so many Polish here. :D

(I dont exactly speak polish, but can usually understand it)

5 Likes

Ask some servitor to download Polish into your subconscious. :wink:

I am

Google translate :relieved:

1 Like